Animasjonsgjengen var på en flott september-tur til Volda og opp på Rotsethornet. Alle var flinke til å klatre! Jørn ledet animasjonsgjengen sin vei opp til friheten, og Jørgen ledet baktroppen fordi han er kul! Vi vandret i tåke en del av turen, men så kom vi over skyene og så utover hele vårt norske landskap! Vi hadde det jaggu gøy dere!

Gladgjengen opp på toppen
Stian, Jens, flat Ole-Martin og Jørn En fin utsikt over Volda

Det var en tøff tur! Så noen av oss måtte kamuflere oss og gli inn i naturen!! Vi tok søle i trynet! Da vi kom spiste vi matpakke (vasket ikke hender).

Toskegjølet – 500 meter rett ned!

På vei ned så vi litt av hvert; vi så sauer og nevøen til Jørn. Jens plaget folk ved å klappe på ryggen til andre. Bad move Jens, bad move. På vei ned var det mange som gikk i forskjellige tempo. Stian og Fredrik løp plutselig som bare rakkeren. Stian vant by the way.

Saueklem! med Jens og Georg

Alle var glad for at de hadde tatt turen og Ole-Martin hadde kjempet som en champion!
Snipp snapp snute så var jeg ferdig med å skriv.